Translate

суботу, 1 вересня 2018 р.

26 серпня 2018 року бібліотека-філія №2 ім. К. Г. Паустовського підготувала презентацію літературно-музичної виставки до Дня народження Івана Яковича Франка «Іван Франко і народна пісня». Геніальний український письменник, вчений, громадський і політичний діяч Іван Франко народився 27 серпня 1856 року в присілку Горі села Нагуевичи. Першим світлим і ніжним джерельцем поезії стали для майбутнього поета материні пісні, які назавжди запали в дитячу душу , перетворившись у найглибші початкові витоки таланту митця. Материні пісні на все життя стали улюбленими піснями поета. Читачі бібліотеки слухали народні пісні на слова Івана Франка: «Отсе тая стежечка», «Місяцю-князю», «Човен», «Чого являєшся мені», «Я не тебе люблю», «Твої очі», «Сипле, сипле, сипле сніг», «Не забудь юних днів», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Безмежне море», «Бувають хвилі» та інші. Іван Франко відчував народну пісню всім своїм єством,зачаровувався її ліричним хвилюванням, красою образу і мелодії. Про це свідчить чимало сучасників. «Кожна пісня моя- Віку мого день, Протерпів її я, Не зложив лишень» Іван Франко.















Немає коментарів:

Дописати коментар